недела, јуни 19, 2005

Јас - експлоатирана


Не можев да поверувам дека газдарицата на Теранова, каде бев на обука (проба), шест дена знаеше дека не смеам да работам во магацин, алергична сум на прашина, а го чекаше десетиот ден, последниот, на крајот од работното време за да ме шутне. Се почуствував искористено. Јас шест дена трошев време и пари. Па можеа одма да ми кажат да престанам да доаѓам. Е можеа, ама не ми кажаа.

А јас грев жив имам астма и сум алергична на прашина, па тој магацин гаден, прашлив не смеам да го помирисам, а не да седам цел ден во него и да празнам и фрлам прашливи кутии. И што да се прави? Нема друго чаре, мора да се извести шефицата. И кажав што е работата и таа веднаш ме прати горе да работам во дуќан.

Последниот ден од мојата обука . Работам и се туфкам, не знам што да правам. Кого да прашам за мојата судбина понатаму? Останувам на уште 15 дена обука или не? И си викам нема друго чаре, ќе прашам некого.
И прашав една од вработените што да правам.

Ми рече:- Кога ќе ти завршува смената кажи и на шефицата дека ти е последен ден и она ќе ти каже, ама најверојатно ќе ти продолжат уште 15 дена.
Десет минути пред да ми заврши смената ми се обрати шефицата со зборовите: -Што прајме?
И ја фино-лепо и викам: -Еве разнесувам. А она ми вика: -Тебе десети ден ти е, а? И јас потврдувам.
- Епа знаеш за продолжување... тешко. - Ми вика она. Мене црно пред очи, збирам сила и ја прашувам која е причината што не останувам.
- Па знаеш јас и кажав на газдарицата за ова што ми кажа (мислеше на мојата алергија) и она рече дека не ќе можеш да работиш затоа што ќе мораш се да работиш и во магацин, и во дуќан .... бла, бла, бла...

9 коментари:

На 3:35 претпл. , Blogger GoodBytes рече...

Капитализам... Знаеш, имало и полошо. Ако навистина сакаш да работиш, не се обесхрабрувај. Тешко се доаѓа до работа, а камоли добра.

 
На 3:30 попл. , Blogger .аНТИ рече...

Еееее... ја не станав радикален левичар од што ми е тоа некоја фикс идеја или што е тоа во мода - токму ваквите причи како твојава ме натераа на тоа. Треба бесот од ваквите ситуации да се канализира во едно силно работничко движење кое ќе побара од шупачкиве богаташи и сељци бизнисмени да им нацрта една црвена линија - инаку, ќе има ебење без куртонче и бричење без пена. Наздравје.

 
На 5:58 претпл. , Blogger Ania рече...

eve jas od pusti kapitalizam se vleckam kako selska ucitelka so lugje koi treba da rabotat kako selski ucitelki (bidejki ne se kvalifikuvani)...ama koj mi e kriv shto vo ova drzaviceto nema zakon za takvi raboti...ama dal gospod kraj na dogovor vo petok pa ke palime patikite

tuku, eve jas vo znak na protest nema da kupam nishto od teranova iako ima nenormalen popust nedelava na se i seshto...veke skoro i mi odi nekupuvanje na drugi marki (posle no logo:)

 
На 9:56 претпл. , Blogger .аНТИ рече...

Никола глупост е дека некој друг ни го прави ова. За све сме си криви сами. Не треба вината секогаш да ја бараме кај некој друг. Не викам народот да се дигне туку дека треба да има јако работничко движење што ќе ги брани правата на работниците. Дотогаш ако што реков ќе има секс.

 
На 5:28 попл. , Blogger Малечката принцеза рече...

Два дена не сум го погледнала блогов и оп 6 коментари, пост од Ивица...Не ми се верува.Фала на подршката.
Туку проблемот е во нас.Ние прифаќаме да работиме без пари.Е кога би имало едно такво силно работничко движење и кога сите би се согласиле да не прифаќаат работа за ич пари би било супер.Ама џабе е јас да речам дека не се согласувам на обука за без пари кога они ќе си најдат некој друг.
Еден мој другар беше на обука во Фени неколку месеци и земаше надомест од некои 12000 денари и сега пред некој ден доби решение.Има и сериозни компании, ама колку.

 
На 9:04 попл. , Anonymous Анонимен рече...

i4 ne mu ja misli-terranova i onaka se BezObrazNi...ushte od poodamna NE im kupuvam..odnadvor se izgleda profesionalno-rabotniot kadar-jok,jok,jok.

 
На 9:57 попл. , Anonymous Анонимен рече...

Well done!
[url=http://emoxtvpg.com/hmcb/ywdp.html]My homepage[/url] | [url=http://fkiiukbh.com/fsjv/mcwy.html]Cool site[/url]

 
На 9:57 попл. , Anonymous Анонимен рече...

Great work!
My homepage | Please visit

 
На 9:58 попл. , Anonymous Анонимен рече...

Great work!
http://emoxtvpg.com/hmcb/ywdp.html | http://irpicfpe.com/qlzd/lalb.html

 

Објави коментар

Претплати се на Коментари на објава [Atom]

<< Дома